CreaBeauke

CreaBeauke

donderdag 27 februari 2014

Pergamano

Enkele jaartjes geleden was mijn passie pergamano maar ondertussen zijn er heel wat andere hobby's bij gekomen.
Hier laat ik je een paar stukken zien waarvan in foto's heb want van de meeste stukken heb ik geen foto's
 
 
 
 
Deze kader heeft mijn man natuurlijk gemaakt. dit prentje had ik gemaakt ter gelegenheid van de geboorte van ons petekind.
 
 
Dit was een waaierkaart die ik voor hare 14de verjaardag gemaakt had.
 
 
 
Deze kaart was voor het jaar erna.
 
Dit is een blogje uit mijn verleden tijd.
 
Nog een fijne week!
Groetjes Marie-Jeanne
 



6 opmerkingen:

  1. Spijtig dat je van al je werkjes geen foto's hebt genomen. Konden we nog meer genieten van je mooie werkjes.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geduldwerkje pergamano, niks voor mij, maar wel heel mooi!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat je kaarten zijn prachtig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige werkjes zijn dit :) Het geboorteprentje is zó lief !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das lang geleden dat ik dat eens gedaan heb..
    heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed is dat en wat mooi ook om zo af en toe eens even terug te kijken naar wat je eerder gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen