CreaBeauke

CreaBeauke

zondag 22 december 2013

Klaar voor de feestdagen

Aan al mijn volgers een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar. Ik wens jullie allen een goede gezondheid en nog veel handwerkplezier in 2014.
 
 
 
De kerststal heeft mijn man gemaakt.
Ik ben er trots op
 
 
Mijn sneeuwman die dient als kaartenhouder heeft hij ook gemaakt en ik heb het schilderwerk gedaan.
 
Nu nog twee werkjes in kruisjessteek die ik al een tijd geleden gemaakt had.
 
Een kerstsok
 
 
De kerstdeur
 


Nog een heel fijne kerstweek en tot het volgende blogje.

Marie-Jeanne



 

7 opmerkingen:

  1. Je kerststal is echt prachtig ... sfeervol gemaakt.
    Ik wens jou en je familie fijne kerstdagen
    en een gelukkig, gezond & creatief 2014!
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstsfeer.
    Ik wens je fijne feestdagen en een mooi 2014
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kerststal en de handwerkjes zijn heel mooi Vrolijk Kerstmis Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhh wat een mooi Kerststal :D Knap gemaakt en ook de sneeuwman is zo mooi gemaakt. Je borduurwerkjes zijn schitterend.
    Ook voor jullie hele fijne en gezellige dagen gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens jullie ook hele fijne dagen~!!
    Wat heb je ook een creatieve man..
    Samen maken jullie mooie dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens jou en je familie een hele fijne Kerstdagen en een mooi creatief 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne feestdagen en een creatief 2014! Maar dat zullen jullie samen wel kunnen waarmaken :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen